неделя, 1 юни 2014 г.

Вицове, юни 2014г.

- Name?
- Abdul al-Rhazib.
- Sex?
- Three to five times a week.
- No, no... I mean male or female?...
- Yes, male, female, sometimes camel.

СмЕх

Срещат се двама приятели...Единият целият изподран и превързан....Първият пита :
- Какво се е случило с теб...?
- Ох ,.сбих се заради една жена..!
- С кого се би ,бе ?
- Е ,.с кого.........с жена ми...
***


Млад мъж отива в черквата на изповед:
- Грешен съм, отче.
- Какъв грях си сторил, синко?
- Прелюбодействах с жена.
- Коя е тя?
- Не мога да ти кажа, отче.
- Да не е жената на кмета, или на съдията?
- Не, отче.
- Да не е жената на началника на пощата?
- Не, отче.
- Е щом не искаш да кажеш, тогава няма да ти опростя греховете.
Излиза младежът от черквата, а отвън го чакат приятелите му.
- Е, как беше, опрости ли ти греховете?
- Греховете не ми опрости, но за сметка на това, научих още жени за
чу*ане от града...
***

Веднъж Лорд Съмърсби направил фаталната грешка да назначи градинар - българин и тогава ...
... всичкият му  сайдер станал на крушова ракия.
***
От Русия - Какво е танка и за какво се използва:
Бронирана бойна машина, която се използва за безплатен, безвизов туризъм.
***

Прибира се мъж и заварва жена си с любовник. Вади пистолет и му казва:
- Ела с мен!
Отишли в другата стая и там му казал:
- Нека веднъж завинаги да се разберем, кой ще бъде с нея. Ще стрелям два пъти и двамата ще паднем и при който първи дойде, той ще остане с нея.
Жената чула двата изстрела и изтичала в стаята, и като видяла казала:
- Иване, излез! Тез кретени тук се изпозастреляха!
***
Направих си тест за интелигентност.
Резултат: красива съм.

Всяка сутрин нови вицове