сряда, 16 юли 2014 г.

Вицове, юли 2014г.

Спазвай дистанция

СмЕх

След като вкарал стотици големи престъпници в затвора, един ден Шерлок Холмс прекалил с кокаина. Взел свръхдоза и умрял. Отишъл в Рая. Там на вратата го посрещнал Свети Петър.
- К’ъв си ти бе шемет – попитал Свети Петър.
- Как?! Не ме ли познаваш? Аз съм най-великия детектив в света – отговорил Шерлок Холмс.
- Стига бе! Сериозно? Като си такъв велик детектив, можеш ли да ми свършиш една работа?
- Мога. Каква?
- В Рая има милиони хора. Влез вътре и ми намери Адам и Ева.
- Окей - казал Шерлок Холмс и влязъл в Рая.
След три дни Шерлок Холмс идва и води на Свети Петър един мъж и една жена.
- Ето ти Адам. Ето ти и Ева.
Свети Петър останал удивен.
- Ти наистина си бил най-великия детектив. Как го направи бе, човек?
- Елементарно Питър... И двамата нямат пъпове.
***

- Миличко, обичаш ли ме?
- Обичам те.
- Докажи ми!
- Как?
- Амиии, трябва да се пребориш с някой лъв заради мене!
- Луда ли си? Лъв... Ще ме изяде за секунда! Измисли нещо друго?
- Дай ми паролата си за Фейсбук?
- Къде е тоя лъв, да му е*а мамата!
***

Арменец отишъл на почивка в Италия. Озовал се на пазара в град Прато, където си харесал някаква дрънкулка:
- Колко?
Продавачът казал:
- 100 евро.
- 50!
- 80.
- 40!
- Вие откъде сте? - попитал продавачът.
- Аз съм от Армения!
- О-о-о! В знак на приятелство между нашите две страни, вземете я безплатно!
- Тогава нека да са две...
***

Добрите майки дават на децата да оближат крема от бъркалките на миксера. Прекрасните - първо спират миксера!
***

"Не съм пък чак толкова болен!" - помисли си дядото, като видя колко таблетки пие внукът му, преди да отиде на фитнес.
***
Всяка сутрин нови вицове