неделя, 16 ноември 2014 г.

Крисия, Хасан, Ибрахим и Кубрат на второ място

Крисия, Хасан и Ибрахим останаха втори на финала на конкурса на детската Евровизия.
Победител стана представителят на Италия Винченцо Кантиело с песента "Ти си моята първа любов".

Българските деца споделиха със сълзи в очите, че са изключително щастливи от класирането.

Крисия, Хасан и Ибрахим изпълниха блестящо песента си на провеждащия се в Малта финал на Детската Евровизия. Българчетата представиха песента си "Планетата на децата" на сцената в началото на надпреварата, втори поред. Те се съзтезаваха с деца от още 15 държави.

Също снощи мечтата на България и Кубрат Пулев не се осъществи. След пет рунда Владимир Кличко нокаутира Кобрата в мача за световната титла в тежката категория.

Кубрат Пулев не изневери на себе си и заложи на патриотичната нотка в изказванията след мача срещу Владимир Кличко. Кобрата няколко пъти благодари на публиката в залата и на всички българи, които го подкрепяха. Той бе нокаутиран в петия рунд от украинеца, който защити световната си титла.

"Благодаря на българската публика, на всички българи, започна Пулев още на ринга, докато налагаше с лед лицето си, подуто от тежките удари на Кличко. - Не се предаваме никога, продължаваме напред, да знаете. Благодаря на всички в залата, на всички, които дойдоха отдалеч. Не се предаваме, продължаваме напред. Българите сме големи и велики да знаете, никога не се предаваме. Прегръщам ви."

Вече пред Нова телевизия Кобрата добави:

"Не съм доволен от себе си. Може и да съм седял добре, но не съм победил. Благодаря на всички българи. Велик народ сме. Опит не ми достигна. Рано стигнах до този мач. Това е допълнителен опит за мен. Всичко е на негова страна, те си подготвят всико, съдии... Това не ме оправдава, трябваше да го победя. Чувствам се супер. Не показах всичко, на което съм способен. Имаше и положителни неща, ще си извадя поука. Те са монополисти, но загубата си е загуба."