понеделник, 5 януари 2015 г.

Адвокатката на Златанов с охрана, след няколко „случайни“ събития

Адвокат Ирен Савова, която защитава бившия шеф на комисията за конфликт на интереси Филип Златанов, се движи с охрана, след като баща й е загинал при катастрофа. Това обяви самата тя заявявайки, че подозира, че смъртта на баща й Иван Хаджипетков не е случайна.

„Имам основателни съмнения, че смъртта на баща ми не е резултат на обикновена катастрофа. Часове преди нея мъж, който се представи за полицай, ме заплаши и направи опит да ме отвлече или поне да ме изведе от кантората сама. Ден преди това забелязах, че съм следена от непознат. Оттогава съм с охрана“, сподели адвокат Савова.

Информацията за смъртта на баща й не е оповестена досега от полицията. По думите на юристката вече 30 дни разследващите не са се свързвали с нея. От МВР заявяват единствено, че мощен камион или джип е ударил човека, който бил с колело. Издирването на шофьора засега било безуспешно.