петък, 6 февруари 2015 г.

Най-щастливата пенсионерка живее на круизен кораб! Видео

След като съпругът й умира, 86-годишна вдовица решава да продаде имението си с пет спални
и обща площ от 40 декара във Флорида и да заживее постоянно на луксозен круизен кораб. Лий Уочстетър, или Мама Лий, както я нарича екипажът на кораба, е на борда на Crystal Serenity от близо седем години, пише Asbury Park Press.

Тя е изчислила, че животът на Serenity ще й струва 164 000 долара през тази година. Това включва разходите за нейната самостоятелна каюта, храната, бакшишите, развлеченията в стил Бродуей и други ежедневни дейности. Мама Лий е била на 89 круиза по време на 50-годишния брак със съпруга си, а след това има още около 100, както и 15 световни круиза. След като е посетила стотната си държава, тя вече е спряла да ги брои. „Нека кажем, че съм била в почти във всяка държава, която има пристанище“, казва тя. 

Съпругът й, който бил банкер и оценител на имоти, я запалил по круизите. В днешно време тя
почти не слиза на сушата, защото е била по няколко пъти на всяко място. "Когато всички слязат на брега, тук става толкова тихо и почти целият кораб остава само за мен." Истанбул е изключение обаче. "Не мога да устоя на Капалъ Чарши," казва Уочстетър.

Това, което й липсва най-много, е нейното семейство, но тя успява да поддържа връзка с тримата си синове и седемте си внука чрез нейния лаптоп. "Чувам се с някой от тях всеки ден и винаги ги посещавам, когато акостираме в Маями. Миналата година бяхме в Маями пет пъти."

Тя е имала и дъщеря, която е починала, така че всичките й близки хора в момента са в района на Форт Лодърдейл. "Когато децата ми бяха малки, много пъти съм ги водила на круизи. Сега те имат собствени семейства и правят каквото сметнат за добре. В деня, преди съпругът ми да почине от рак през 1997 г., той ми каза: 'Не спирай да пътуваш.' И така днес си живея живот без стрес, като в приказка." Едно от нещата, които я е привлякло на Crystal Serenity, е танцувалната програма. "Танцувам по няколко часа всяка вечер след вечеря и го правя от години," споделя Уостетър. Преди Serenity тя е живяла в продължение на три години на кораб на компанията Holland America. Когато обаче от кораба решават да спрат танцувалната си програма, тя решава да го напусне.

Що се отнася до вечерята, тя казва: "Наистина обичам да си хапвам и често сядам на маса за осем души. Така се запознавам с интересни пасажери и през годините съм се сприятелила с много хора." Тя е качила 11 кг, откакто е заживяла на кораба и признава, че е на плодова и зеленчукова диета, като се опитва да отслабне. "С радост мога да кажа, че ми остава да сваля само още 4 кг", споделя Уостетър. През повечето дни Мама Лий може да бъде открита в един от салоните на кораба, където бродира. "Това е втората ми любов. Бродирам от 50 години. Всичко, което правя, го подарявам на членовете на екипажа. Това ми доставя голямо удоволствие“. В момента Уочстетър, която е работила като медицинска сестра, очаква 87-ия си рожден ден и навършването на седмата си година на борда на Serenity. Тя отдава крепкото си здраве на добрата си имунна система.

"През цялото време, откакто съм тук, няма един ден, в който да съм била болна," казва тя. "Вече съм толкова разглезена, че не знам дали някога бих могла да се приспособя отново към реалния свят." На корабите на Crystal живеят и три други жени, но нито една не е от толкова дълго, колкото Мама Лий.



Видео