понеделник, 19 октомври 2015 г.

Бойко Борисов разпитван час и половина в прокуратурата за руските самолети

"Ако искат да ме оставят в историята, за това че съм казал, че не трябва да се свалят руски военно-транспортни самолети, ако прелетят над нас, да ме вкарат в затвора". С тази шега премиерът Бойко Борисов коментира разпита си в прокуратурата по повод сигнала на "Протестна мрежа", че е разпространил държавна тайна като е казал, че е пуснал руски самолети да минат през нашето въздушно пространство. Борисов бе категоричен , че самолетът не е минал през България, а това била провокация.

"Прокурорът прецени за нужно и час и половина ме въртя", коментира той разпита си. Борисов бе категоричен, че действията им са били законни и с тях са предотвартили преминаването на такива самолети. Това не е никаква тдържавна тайна, защото всеки ден го пишете по вестниците и го казвате по радиата, каза с усмивка Борисов.

Предизборната кампания е вяла и непрекъснато ме канят да се включа в нея, коментира премиерът. На въпрос като че ли само ГЕРБ, ДПС и РБ участват в предизбоната кампания Борисов отговори: "Какво да направя? Да дам хора на БСП ли?".