Социалното министерство планира да задели от бюджета си 72
хил. лв. за външна фирма, която да поддържа профилите на ведомството в
социалните мрежи като „Фейсбук“, „Туитър“ и канала в YouTube.
Това става ясно от публикуваната обществена поръчка, която
ще се финансира с държавни средства. С поръчката ведомството на министър Ивайло
Калфин търси фирма, която да се занимава с „разработване и реализиране на
рекламни стратегии в интернет“, да поддържа профилите на министерството и на
кампаниите му в трите социални мрежи.
Сред задълженията на фирмата ще са и да изработва графични
дизайни, да прави снимки, видеа и аудиозаписи при международни събития,
организирани от МТСП. Фирмата ще изработва още инфографики, инфоматериали,
фотоистории, презентации и други визуализиращи материали. Сега тези дейности се
изпълняват от дирекцията „Връзки с обществеността и протокол“, където има 4
щатни бройки.
Срокът на поръчка е една година или докато се изчерпи
сумата.