сряда, 23 март 2016 г.

"Среден пръст" от пържени картофки - новият знак срещу тероризма

Позабравена реклама на веригата ресторанти за бързо хранне "Бъргър кинг" стана хит след атентатите в Брюксел, съобщава Mashable. В знак на солидарност хилади потребители на социалните мрежи започнаха да споделят снимката на пържени картофи, подредени така, че да наподобяват знака "среден пръст".

Рекламата е от новозеландска кампания на веригата от 2008 г., като показва "среден пръст" на нова магистрална такса от $2. Но тя придоби популярност от вчера, защото пържените картофи са смятани за един от кулинарните символи на Белгия.

От "Бъргър кинг" не коментират новия живот на рекламата, но нейните създатели - агенцията Young & Rubicam казват, че са горди да участват във всакакви кампании срещу насилието.