вторник, 5 юли 2016 г.

Само в България: Мъжът, влязъл с порше в Южния парк бил нает от общината да изгради площадка

Снимки на спортен открит автомобил, движещ се по алеите на Южния парк в София, обиколиха социалните мрежи и медиите през миналата седмица.

Репортаж на "Нова телевизия" от днес показа, че зад воланa му е бил Димитър Константинов, който работи в частна фирма, наета от общината да изгради площадка за разхождане на домашни любимци. Мъжът обясни, че в колата е имало инструменти.

"Можех да ги пренеса и на ръка, но все пак гледах да ми е удобно", обясни Константинов. Според него, ако не е бил със скъпа кола, а с бусче, проблем е нямало да има.
Поршето, за жалост, не е мое. То ми е дадено от приятел, защото моята кола е в сервиз. Да, в парка бях, имам вина за което, но аз не съм в парка, за да ям сладолед. Бях тук, за да си свърша работата", допълва Константинов.

Той уточнява, че не е знаел, че трябва разрешение от общината, за да влезе с кола в парка. Достъпът до алеите му бил осигурен от охранителя на бариерата, който го пуснал след обясненията по каква работа влиза.

Освен поршето по алеите минал и камион, който носел по-тежките елементи за оградата. За него обаче фирмата изпълнител има разрешение.

Константинов показа и акта, който му бил съставен за влизането в парка без разрешение. Глобата по него вероятно ще е за около 200 лева.

По "Нова телевизия" Милена Васева от общинското предприятие "Паркове и градски градини" в Столичната община обясни, че служителят на бариерата също ще бъде санкциониран, защото си има определен пропускателен режим за влизане на превозни средства в паркове. За всяка една кола се издава отделно разрешение, каза тя.