понеделник, 6 юли 2020 г.

Вицове - само сока, юли 2020 г.


Жена се вози в експериментално такси, управлявано от робот, и си разсъждава на глас:
- Това е толкова странно, машина да управлява такси!
Роботът отговаря с метална интонация
- Госпожо, аз бях бизнес робот от най-висок управленски клас. Работил съм за НАСА и ЦЕРН.
- И сега караш такси???
- Да, госпожо. Съсипаха я тая държава.

***

Един приятел ми се оплака:
- Посрещнаха ме по дрехите, изпратиха ме по акъла... а бе, накратко - биха ме два пъти...

***

Лято е... Какво му трябва на човек - малко нафта за яхтата и черен хляб за хайвера...

***

Помислете си, колко хора щяха да отслабнат, ако компютърът имаше педали, от които зависи бързината на интернета!

***

На 1-вия етаж съсед кихва:
- Апчихоууу!!!
От 2-рия етаж се чува:
- Наздраве!
От 3-тия:
- Гадини мръсни, пак пиете без мене!