четвъртък, 14 февруари 2013 г.

СМЕХ

- Празнуваш ли Св. Валентин?
- Не.
- А Трифон Зарезан?
- Не, няма какво да зарежа.
- Сериозно? Имаш кола, работа, жена, две деца, котка - и се оплакваш, че няма какво да зарежеш?!
       *
Женският мозък се състои от три части:
1) 10%-знания, получени в училище;
2) 20%-списания и сериали;
3) останалите 4 гигабайта са видеото от сватбата.
       *
Когато жена ти каже:"Не съм ти ядосана!" е същото както зъболекаря казва:"Няма да боли".
       *
След като се появиха форумите в интернет и възмосжността да се пишат коментари, стените на обществените тоалетни станаха по-чисти.
       *
Москва, Червения площад. Чуждестранен журналист пита руснак:
- Президентът Путин иска да ограничи или ако може даже да се забрани пиенето на водка. Какво мислите вие?
- Аз моето съм си изпил, но жалко за децата.
       *
- 94 процента от телефонните разговори на българите са чисти глупости, съобщава социологическата агенция на специалните служби.
       *
Говорят си двама приятели:
- Да знаеш вчера какъв ужасен сън сънувах!
- Какъв?
- Оказвам се на необитаем остров в компанията на Клаудия Шифър, Памела Андерсън и Дженифър Лопес!
- Супер сън! Какво му е ужасното?
- Аз бях Бритни Спиърс...
       *
Заминала една арабска жена на работа в Израел. След време се връща бременна. Мъжът й казва:
-  Срам и позор!
А тя му отговаря:
- Какъв срам и позор? Докарах със себе си еврейски заложник!