събота, 30 ноември 2013 г.

СмЕх

Преброяване в циганската махала. Преброителя пита циганина:
- Колко деца имаш? - Девет! - Девет? Аз ги изкарах десет! - Девет! - Как така девет, бе! Ей ги на: едно, две, три, четири, пет, шест, седем, осем, девет и едно суче - десет! Не можеш ли да броиш! Манго мълчи, обадила се циганката: - Не му викай на мойто циганин, началник! Десет са, ама неговите са девет. Тва най-малкото е от най-голямото!

***

Доктор хонорис кауза Христо Стоичков: Левият крак на Стоичков е професор, десният гл. асистент, а средният член кореспондент!

***

Сегашното поколение, живеещо в България сме като дамски тампони. На най-доброто място сме, но не в подходящото време...

***

Изследване на британските учени са установили, че женската зайка никога не успява да сколаса да каже, че я боли главата.

***

От година на година правя все по-малко глупости. Просто силите ми не са вече като когато бях на 20.

***

Преди Нова година. Оптимиста: - Новата година ще е по-добра от старата! Песимиста: - Новата година ще бъде по-лоша от старата! Реалиста: - Пак ще се напия!

***

В час по математика влиза инспектор. Прекъсва учителката и казва: - Сега въпроси задавам аз! В тази стая има 24 ученика, 1 учителка, 1 инспектор, 52 обувки, 1 черна дъска, 28 бели и 11 цветни тебешира, 36 стъкла за прозорци, 18 щори и една гъба. Въпросът е на колко години съм аз? Гробна тишина. Ръка дига Иван. - Кажи момче! - На 40! - смело отговаря Иванчо. - От къде позна бе младеж? - Еми в къщи имам брат на 20 и мама казва, че е полуидиот...