събота, 28 декември 2013 г.

СмЕх

Жена към мъжа си:
- Скъпи, би ли погледнал дали не съм паркирала доста далеч от тротоара?
- От левия или десния?
***
След Коледа вкъщи е такъв бардак, че седя с метла в ръка и се чудя - да измета или да излетя
***
Mутра наел мазач да му измаже една ограда на вилата. Като влязъл той у тях и видял за какъв палат става въпрос, веднага разбрал, че е ударил 6-ца от тотото и поискал 6000 евро за измазването на малката оградка. Мутрата не се пазарил, защото имал много пари, но пък поставил условие, че ако замазката стане крива, ще го спука от секс. Почнал мазачът, бил велик майстор, но от притеснение за заканата и вълнение за 6000 евро, дето щял да вземе, ръката му треперела и изкривил замазката. Изобщо мутрата не се пазарил, дал му парите и викнал двама от охраната си:
- Зимайте го този и го спукайте от е*ане в гората!
Тръгнали с Мерцедеса към гората, а по пътя:
- Моля ви се, хора, стар човек съм, вече имам три деца, ще стана за смях на цяло село.
- Не, шефът каза и ще те е*ем.
- Ще ви дам 3000 евро, а вие кажете, че сте свършили работата...
- Не, шефът каза и ще те е*ем. Думата му е закон.
- Ще ви дам всичките 6000!!!
- Абе, ти не разбра ли? Шефът каза!
В този момен звъни GSM-ът на единия и се чува из цялата кола разяреният глас на шефа:
- Връщайте се веднага, има един за убиване - не ще да връща парите, да вземете и него към гората.
Минало малко време и мазачът от задната седалка плахо потупал единия по рамото:
- Да не вземе да стане няква грешка после. Аз съм за е*ане...
***
Един младеж пие вино на бара. Дощли две блондинки и той им казал:
- Ей, милички как се казвате?
- Лили, не му казвай той е измамник!
- Добре де, Ани, споко!
***
Двама корабокрушенци в лодка насред океана. Няма какво да правят, за никъде не бързат... къцат риба.
По едно време на единия му клъвнало - засякъл, извадил чепарето и какво да види - златната рибка се хванала. Проговорила му тя с човешки глас:

- Пусни ме, моряче, да си ходя, пък аз едно желание ще ти изпълня.

- Искам целият океан на бира да стане - и още докато изричал това, другият му забил як шамар зад врата.

- Абе, тъпак, сега в лодката ли ще пикаем???
***
- Кажи ми, Моше, защо Сара те прасна в окото на първата ви среща?
- Разхождахме се с нея в зоопарка и аз видях две маймуни да се целуват на едно дърво, и казах "Сара, дали да не последваме техния пример?". И тя ме светна в окото!
- Но защо?
- Ами защото докато казвах всичко това, положението на дървото рязко се промени...
***
Семейна караница:
- Дадох ти най-добрите си години от живота, неблагодарник такъв!
- Господи, ще има и по-лоши ли?