понеделник, 13 януари 2014 г.

СмЕх

Учените са установили, че за да е щастлив човек, на ден се нуждае от 8 целувки, 7 минути
любовна прегръдка, 3 чашки кафе, 2 шоколада, 1 Ролс Ройс и 748 000 долара.
***
Eдно 20 годишно момче може да събере за един ден 3 кг. боровинки.
Eдно 18 годишно момиче може да събере за един ден 2 кг. боровинки.
Противно на математиката обаче, ако двамата отидат заедно в гората, едва ли ще съберат 5 кг. боровинки...
***
Млад актьор, получил първата си роля, споделя с баща си:
- Ще играя съпруг, женен от 25 години!
Бащатата:
- Kато за начало не е лошо. Другия път може и да ти дадат роля с реплики!
***
- Кой взима важните решения у вас?
- Ами как, мъжът ми... Всичко важно той го решава, аз се занимавам само с дреболиите.
- Например?
- Ами той решава най-глобалните неща, а аз се занимавам така... с ежедневието, с бита - подробностите, един вид.
- По-конкретно?
- Ами по-конкретно... Аз например решавам какво ще има за обед, къде да излезем вечерта, каква рокля да си купя, какви тапети да сложим в спалнята, къде да си купим къща, мъжът ми каква работа да си търси...
- А какви са важните неща, които той решава?
- О, ами нали ви казах - глобалните неща... Дали подкрепяме разширяването на Евроатлантическия пакт, дали сме за ядрено разоръжаване...
***
В ИКЕА:
-Извинете,това ли е отделът за рекламации?
-Да. Какво искате да върнете?
-Това...
-А какво е то?
-Честно - не знам! Докато го сглобявах, стана на диван, на шкаф, а по едно време даже хващаше Канал 1...
***
Какво е успехът?
На 4 успехът е да не си пикаеш в гащите.
На 12 успехът е да имаш приятели.
На 18 успехът е да имаш книжка.
На 20 успехът е да правиш секс.
На 35 успехът е да имаш пари.
На 50 успехът е да имаш пари.
На 60 успехът е да правиш секс.
На 70 успехът е да имаш книжка.
На 75 успехът е да имаш приятели.
На 80 успехът е да не си пикаеш в гащите.
***
В знак на добра воля Горбачов и Рейгън решили да си разменят секретарките за 1 година.
Американката пристигнала в Москва, а рускинята - във Вашингтон. След месец престой на всяка от тях разрешили да напише писмо до своя президент и да му разкаже за новия си живот.
Американката написала: "Г-н президент, тук е някаква сибирска дивотия и простотия! Когато дойдох, бях с къса пола - замениха я с дълга до глезените, само се спъвам в нея! Бях с обувки на висок ток - изхвърлиха ги, било вредна буржоазна мода, дадоха ми някакви пантофи!
Бях с руса, къдрава, дълга коса - изправиха я, отрязоха я, боядисаха я черна! Бяхте ми подарили един диктофон, за да записвам вашите нареждания - изхвърлиха го, дадоха ми някакъв мазен бележник с тъп химически молив! Просто кошмар, не мога да издържам повече!"
Рускинята написала: "Другарю Горбачов, тук е някакъв Див Запад! Когато пристигнах, бях с къса, права, черна коса - удължиха я, изрусиха я, накъдриха я! Бях с едни удобни пантофки - изхвърлиха ги, дадоха ми някакви с 15 см ток - само си кълча краката! Изхвърлиха бележника и молива, които ми подарихте - дадоха ми някаква електронна простотия, която само хаби батерии! И накрая ми сложиха една къса пола - толкова къса, че като седна някъде, ми се виждат та*аците и пистолета!"