петък, 15 август 2014 г.

Вицове, август 2014г.

Закъснявам за работа...

СмЕх

DJ-ят в дискотеката:
- Готови ли сте да избухнеееем?
От задните маси:
- Аллах акбар!
***

Една македонка била у българско.Прибрала се в Скопие и мъжът я питал
-Къде ходиш ма Атанаске?
-ЕПААА.... бех у българско.
-Е къ беше у българско?
-Мани не питай..един българин фана и ме оноди.
-Ужас! ке те уморат ма оуу шо не му каза да спре?
-Е да му кажа да му кажа ама като не знам български...
***

Вчера ми спря Интернета и реших да свърша нещо из къщи. Изхвърлих елхата...
***

- За какво служат тия перки на самолетите?
- Да охлаждат пилота.
- Айде бе, не ми се вярва!
- Ами спри ги, и да видиш как пилота ще се изпоти веднага…
***

- Мили, кажи ми истината, аз единствена ли съм за теб?
- Да, разбира се! Какво ви става днес, да не сте се наговорили?!
***
В клиника:
-Дядо,за пети път ти обяснявам ,че тука увеличаваме пениси,а не пенсии!
***
Всяка сутрин нови вицове