
Изборът на визия за туризма в България ще стане в три етапа
– първо професионално жури ще отсее финалистите от всички кандидати. След това
техните проекти ще бъдат подложени на обществено обсъждане в медиите и
социалните мрежи. Крайното решение ще се вземе от широко жури, в което попадат
представители на туристическия бранш, ресорното министерство (включително и
самата министър Николина Ангелкова), както и представители на медиите.
Художествените изисквания към логото са минимални. Задължително
е присъствието на думата „България“ и Bulgaria съответно във вариантите на
български и английски език; представяне на два варианта на логотип – на
латиница и кирилица; авторски шрифт; графично съобразяване със слогана („Открий
и сподели“ и A discovery to share), но не непременно тяхното визуално участие
във визуализацията.
Освен това, логото трябва да е лаконично и ясно и да може да
се разработи в цялостна система за визуална идентичност. Достъп до участие в
конкурса имат български и чуждестранни лица и организации.
Срокът за подаване на предложения е 4 април 2016 г.
Професионалното жури ще даде своята оценка в рамките на 10 дни. 5 дни ще
продължи публичното разискване на проектите, а финалното решение ще се вземе в
още 10 дни. Това означава, че ако сроковете се спазват, новото туристическо
лого на страната ни ще е известно в края на месец април.
Няма коментари:
Публикуване на коментар