неделя, 27 септември 2020 г.

Вицове - само сока, септември 2020 г.

Тича един войник при хан Тервел и казва:

- Ювиги, арабите са струпали над 2500 кораба. Армията им наброява около 200 000. Казват, че са решили да завладеят Европа. Какво ще заповядате?

Тервел се замислил за малко и казал:

- Много са! Къде ще ги заравяме?

 

***

 

- Аз те обичам, ама не се ли притесняваш, че сте били съученици с баща ми?!

- Е, то какви съученици... той беше в "А" клас, аз в "Б".

 

***

 

И запомни, мойто момче. Като ще ходиш за първи път в гадже, не се качвай до 10-я етаж с асансьора, ами давай нагоре по стълбите, че да прочетеш, какво са писали за нея по стените комшиите!

 

***

 

С носталгия си спомням за катаджиите, които някога ме дебнеха за превишена скорост на местата, където сега стоя в задръствания.

 

***

 

В кренвирши "Стара Планина" съм намирала парчета от връх Ботев.