понеделник, 4 март 2013 г.

СМЕХ

Докарват Бойко за втори път в Правителствена болница. Докторите не могат да разберат причината за лошото му състояние. Вече отчаяни, че не могат да помогнат, се сещат да викнат и психиатър. Само след минута психиатърът казва:
- Бързо! Дайте му лента и ножица! И му пляскайте и се усмихвайте!
        *
Жените не обичат логиката, защото с нея е трудно да обясни на мъжа си необходимостта от десет чифта обувки на токчета.
        *
Мъжете са като кокошките - на сто метра от къщи и вече са ничии.
        *
- От какво се правят вашите салами?
- Няма да кажа.
- Защо?
- Защото, за да изговориш тези съставки, трябва пет години да си учил в химическия факултет.
        *
- Защо намалява населението?
- Щото се увеличава администрацията!
        *
- Ало, Васко, ти ли си?
- Аз съм.
- Бременна съм!
- Имате грешка!
        *
- Хей, майка ти дава толкова пари за обяд. А моята не мога да я излъжа, тя звъни в училищния стол и пита колко струва обяда.
- Моята също редовно звъни да пита за цената.
- Е, как постоянно я лъжеш?
- Само един път я излъгах. Тя ми поиска телефона на училищния стол, а аз й дадох телефон на ресторант.
        *
Ужас! Нас ни очаква поколение пушещи баби, неумеещи една мусака да направят...с пиърсинг, че и с татуировки на задника...