сряда, 21 август 2013 г.

Смех

Мъртво пиян българин в Англия го карат към хотела на предната седалка на колата. Когато се
разбужда, три пъти се шокира!
1) Пиян съм зад волана!
2) карам в насрещното платно!!
3) Няма волан!!!
    *
Кандидат-депутати си говорят:
- Ти купуваш ли гласове?
- Не, аз съм честен, само на голи обещания ще разчитам...
    *
Луксозна кооперация. Солиден джентълмен бута вратата, опитвайки се да излезе навън.
- Дръпнете, господине! - подсказва портиерът.
- Но тук пише "Бутнете"! - обяснява джентълменът.
- Точно така, господине. - любезно се съгласява портиерът, - това го измисли господина от втория етаж. По този начин успява да догони любовниците на жена си!
    *
Директорът на Берлинско училище е на проверка в един от класовете. Взима дневника и чете:
- Мустафа Ел Екхзери.
- Тук!
- Ахмед Ел Кабул.
- Тук!
- Кадир Сел Охлми!
- Тук!
- Мохамед Ендахрха.
- Тук!
- Ми Ха Ел Май Ер! - повтаря директорът и все още никой не се обажда.
- Ми Ха Ел Май Ер!!!!
- Май съм аз, но се казвам Михаел Майер!
    *
Завод в Китай, 200 000 работници в огромно хале. Пристига шефа и казва:
- Криза е, трябват реформи! От днес работният ден става 20 часов, не 17, както до сега и заплатата става 10 евро, а не 15, както до сега, това е положението и без хън-мън!
И Хън Мън станал и си тръгнал.
    *
Жените, омъжвайки се, тежат 40-50 килограма. Малки е по-лесно да проникнат в дома на мъжа. А след време стават 2-3 пъти по тежки, за да е по-трудно оттам да ги избутат :-)