сряда, 1 януари 2014 г.

СмЕх

След празнуването на Нова година. Звъни телефонът. Сънен човек:
" Кой идиот звъни в 16 часа през нощта!??!"
***
Евреин носи в Израел портрет на Ленин.
- Това какво е? - питат го на руската митница.
- Не "какво", а "кой"! Това е другарят Владимир Илич Ленин...
На израелската митница го питат:
- Това кой е?
- Не "кой", а "какво" - това е рамка от злато..
***
Дете пита майка си:
- Мамо, защо ти имаш сини очи и руса коса, тате има сини очи и черна коса, а пък аз съм негърче?
- Ти се радвай, че не лаеш, мами, че какъв купон беше тогава...
***
Събужда се служител в командировка в някакъв хотел в провинцията. Гледа ­ до него страхотна мацка, която го целува нежно.
-­ Миличък, кое ще ми дадеш първо -­ спортния мерцедес или палтото от визон?
Той си мисли: “Боже! Най-после някой е повярвал на пиянските ми глупости.”
***
Ако не бяха джебчиите, нямаше да имам никакъв сексуален живот....
***
- Защо лаптопа ти така шуми?
- Чете информацията от хард диска.
- Ама той на глас ли чете?!
***
Двама българи, свалячи - на морето във Валенсия. Забиват се в една дискотека, виждат две дами и почват да ги черпят. Пили, веселили се, накрая се заклатушкали с испанките към хотела... Но още щом влезли в стаята, единият паднал и заспал мъртвопиян. Става той на сутринта, гледа гузно другия, а оня му вика: - Брато, добре че бях аз, да отсрамя българската чест! - Ама как... - пита невярващо нашият човек - Ти... и двете ли? - Не бе, преди и аз да заспя им казах, че сме румънци...