петък, 26 декември 2014 г.

Вицове, декември 2014г.

Когато не ви пуснат за риба

СмЕх

Един арабин среща друг в пустинята и го пита:
- Защо жена ти върви на три метра пред тебе бе? Нали в корана пише, че мъжът трябва да е отпред?
- Защото, когато са писали корана не е имало противопехотни мини!
***


Иван Царевич разказва на на приятеля си:
- Ожених се, за жаба.Като се удари в земята стана девойка!
- Руса?
- Аха!
- Красива?
- Аха!
- Умна?
- Хъмм, как да ти кажа, май силно се е ударила...
***

Самолетна катастрофа. Единствено една от стюардесите успяла да се спаси, като скочила с парашут, и попаднала на самотен остров. Гледа обаче - на брега един човек пече едно месо.
- Кой си ти?
- Еми аз съм от България, тук съм вече от 15 години. Гладна ли си?
- Еми гладна съм.
- А какво би ми дала за едно парче месо?
- Бих ти дала това, което не си виждал от 15 години.
Тогава човекът скочил, прегърнал я и я попитал :
- Верно ли си донесла ракия?
***

- Какво каза снощи баща ти като разбра, че си му потрошил колата?
- Да пропусна ли псувните?
- Да!
- Ами нищо не каза...
***

Когато джентълмен се разхожда с дамата си по улицата, от коя страна на дамата трябва да стои?
От страната на витрините.
***
Всяка сутрин нови вицове