неделя, 14 декември 2014 г.

Росен Петров: Мислех да напусна още преди изборите

"Аз съм защитавал лидера Николай Бареков, той е защитавал мен, но просто искам да изляза от сянката на скандалите, която виси постоянно над ББЦ", каза по БНР досегашният партиец Росен Петров. Той подчерта, че раздялата е била по взаимно съгласие.

С този си жест бившият тв водещ и настоящ депутат Росен Петров не търсел скандал или "някаква балканска раздяла, характерна за разделите в "България без цензура" (ББЦ).

"Ние с Бареков просто сме различни хора, с различни виждания и мисля, че това е нормално в партия с такова име", обясни Петров.

Той потвърди намерението си да остане част от парламентарната група "Български демократичен център".

"В мотивите си за оставката аз не съм посочил причини, единствено защото искам да избегна сценария, който до момента се осъществяваше винаги, когато някой напусне "ББЦ". А именно воденето на самоубийствени войни, заклеймяването с предателства, с продажби. Аз нямам никакви лоши чувства към г-н Бареков", каза Росен Петров и в интервю за "24 часа".

Той разказва, че конкретният повод за оставката е натрупването на много случаи, при които той от медиите научава позицията на партията. "Последният случай беше, когато аз по БНТ1 говорех, че България се нуждае от стабилност и затова нямаме нужда от избори посред зима. В същото време г-н Бареков по една друга голяма телевизия обясняваше точно обратното", посочва той.

Според него пред Бареков има "голямо бъдеще като евродепутат", за което допринесъл много и самият той - Петров.

Петров разкрива, че взел решението преди седмица и не го е обсъждал с Бареков. Бил на път да напусне още преди изборите заради отказа на ВМРО да се коалира с ББЦ. Защо не се е присъединил от самото начало към ВМРО Петров обяснява по следния начин: "Нека това остане наша малка тайна между мен и Краси Каракачанов. И до днес сме добри приятели с него."

Когато го питат дали съжалява, че е напуснал телевизията в името на политиката, той отвръща: "Много пъти съм се опитвал да вкарам Слави в нея (в политиката, б.р.), но сега разбирам, че той е бил прав, когато си е останал с шоуто...Определено ми е мъчно за телевизията."