петък, 30 януари 2015 г.

Вицове, януари 2015 г.

Древен автомобил...

СмЕх

Голяма фирма. Шефът свиква подчинените си на събрание и започва да ги разпитва нещо. След продължителна разправия с целия персонал, викат портиера - 70-годишен пенсионер.-Ти спал ли си секретарката?-Ама как, господин началник, не съм си и помислял...-Добре, тогава ти ще идеш да й кажеш, че е уволнена.
***

- Нали се разбрахме, че няма да станеш щастлива като разваляш чуждото щастие?
- Не съм ти пипала аз ракията, заклевам се!
***

Искате ли да видите неподправени емоции?
Отидете на влакче на ужасите, вземете си един голям болт в джоба и когато влакчето тръгне, извадете болта и силно кажете:
- Я, това пък нещо откъде се взе?
***

Група екскурзианти разглежда замъка на един граф. В един момент графът забелязва младеж, който поразително прилича на него. Приближава се и тихо го пита:
- Извинете, вашата майка не е ли работила тук преди години?
- Тя не, но баща ми беше готвач при вас...
***

Умират българин и американец и отиват в ада. Дяволът ги пита в българския или в американския ад искат да бъдат. Те питат каква е разликата.
- Ами разликата - отвръща дяволът - е, че в американския ад изяждаш по 1 кофа лайна на ден, а в българския по 2.
Американецът, разбира се, иска по-доброто и избира американския, а нашия плюе на всичко чуждо и избира българския. Срещат се след 1 година и американецът казва:
- Ти, приятелю, направи много лош избор, аз сутрин изяждам по 1 кофа лайна и после съм свободен, а ти се мъчиш с 2.
- Нищо подобно! При нас е българска работа - ту лайна не са докарали, ту кофи няма за всички...
***
Всяка сутрин нови вицове