четвъртък, 19 февруари 2015 г.

Вицове, февруари 2015 г.

Добро утро!

СмЕх

Арабски шейх се влюбил в наша девойка. Баща ѝ разказва на приятелите си:
- Накратко, той ми каза: ако ми я дадете за жена, то аз ще заплатя за нея толкова злато, колкото е теглото ѝ. И аз му отговорих, че по такъв въпрос не трябва да се бърза. Да поговорим след месец!
- Да, прав си! Тези шейхове с техните странни желания и възможности... Трябва да помисли момичето.
- Какво има да му мисли! Трябва да се храни!

***


- Вече два месеца ползвам вашия мехлем " За здрави колена" , а ставите продължават да ме болят. Няма никакъв ефект. Вие сте мошеници!
- Момент! Вашите колене са болни, нали така?
- Да.
- На нашия мехлем, на ясен български език, с главни букви пише: "За здрави колена"!

***

От филма за Левски не очаквах историческа достоверност. Очаквах накрая да дойде Тити Папазов, да се разплаче и да го спаси".

***

Колата на една жена се разваля на пътя. Тя спира някакъв таксиметров шофьор и го моли да й помогне. Таксиметраджията се навежда над двигателя, а жената наднича през отворения капак и подпитва:
- Какво става? Голяма ли е повредата?
- Госпожо, как да ви обясня. Ако тази кола, беше кон, щях да ви посъветвам да го застреляте…

***

- Просто невероятно е за колко кратко време построихте училището!
- Това стана благодарение на самоотверженият труд на нашите съграждани. Вярно, че до последния момент бяха убедени, че строят пивница...