неделя, 15 март 2015 г.

Вицове, март 2015 г.

Пролетта дойде и котките долетяха...

СмЕх

Две мишки ядат лентата от филма “Отнесени от вихъра” в мазето на едно кино в София. Едната мишка пита:
- Как ти се струва?
- Ами, да ти кажа честно, книгата ми хареса повече…

***

Диагнози:
1. Психоза - да си говориш с котката.
2. Параноя - внимаваш какво говориш пред котката.
3. Шизофрения - котката да ти говори.
4. Депресия - котката да те игнорира.

***

Ако получите е-mail "2 безплатни билета за концерт на В. Маринов" не го отваряйте! Това е измама - вътре има 4 билета!

***

- Как изкара осми март?
- Като в приказка. Срещнах се с прекрасния принц. Целия ден ме носи на ръце, обсипа ме с подаръци, говореше ми красиви неща.
- Ау, колко романтично. А после?
- После... В полунощ се превърна отново в моя мъж.

***

Две богомолки праят секс и като свършили едната казала:
- Сега кво, ще ме ядеш ли?
Другата отговаря:
- Това го праят само женските, бе, пич