петък, 17 юли 2015 г.

Вицове, юли 2015 г.

Хладнокръвие...

СмЕх


Майка се кара на детето си:
-Ти си истинско прасе, виж се на какво приличаш! Нали знаеш какво е прасе?
-Да, мамо-синът на свинята.

***

Заекът пътувал с влака, но куфарът му се изгубил.
Той ядосано започнал да минава по купетата и да пита 'Къде ми е куфарът?Кажете, че да не стане като миналата година!'
Така по инерция отворил и следващото купе и пак извикал това:
- Къде ми е куфарът? Кажете, че да не стане като миналата година!
Там седял лъвът и го попитал нервно:
- Какво стана миналата година?!
Заекът отговорил уплашено:
- Аааа ммм нищо...Купих си нов!

***

Мъж и жена паркирали на черен път извън града. Започнали да се разгорещяват и той й свалил роклята.
- Сигурно трябваше да го спомена по-рано - казала тя, но аз съм проститутка и ако искаш да правиш секс с мен, ще трябва да ми платиш двайсет долара.
На мъжа не му станало приятно, но платил. След като свършили, той се облякъл, но седял зад волана, без да пали двигателя.
- Защо не си тръгваме? - попитала жената.
- Сигурно трябваше да го спомена по-рано - отвърнал мъжът, -но аз съм таксиметров шофьор и ако искаш да се върнем в града, ще трябва да ми платиш трийсет долара...

***

Върви арабин ,а жена му върви пред него .Срещат друг арабин и той почва отдалеч да вика:
-Ей глупак ти малоумен ли си бре не знаеш ли какво пише в корана?Жената трябва да върви след мъжа ,а не обратно!
Първият спокойно отговаря:
-Слушай сега,когато е писан корана не е имало противопехотни мини!

***

Ако заспиш с 1 чаршаф и се събудиш с 1 чаршаф, 2 юргана и 3 одеяла, значи си на гости на баба

***

Всяка сутрин нови вицове