петък, 21 август 2015 г.

"Як си сине, но си будала"

Най-запомнящите се глупости от днешното гостуване на премиера Бойко Борисов в "Нова телевизия":

Единственият който никога не е правил коалиция с ДПС съм аз, от всички партии. Когато направят нещо добро - ефенди мерси, като е нещо лошо - не сте прави, нямаме работа с вас.

Премиерът се възмущава на твърденията, че го слагат в един кюп с ДПС.

Прощавам. Баща ми ми викаше: "Як си сине, но си будала" и ми даваше оценка.
Бива, бива, ама вол за мезе не бива!

Запитан и за спорния закон за НСО и кога български премиер ще се движи (като Дейвид Камерън, б.р.) в нискотарифна компания, той отговори, че  и него е можело да го видят с най-нискотарифната компания на посещение в Емирствата. А в САЩ пътувал с "Бритиш еъруейс" по същия начин.

Но все пак според него имало голяма разлика дали си в стара демокрация, или в размирен район като Балканите.

Ако считат моите приятели от Реформаторския блок, че трябва да си изложим и живота на риск - при всичките огромни усилия, които полагаме. Тези врагове - това са цигари, това е алкохол, това е петрол!

"И да тръгна с колелото сега от Банкя до Министерския съвет?! И това ли да направя, та да им направя кеф - да ги улесня!“