неделя, 28 август 2016 г.

Вицове, август 2016 г.

СмЕх/Таралеж/


Две момчета си говорят през Берлинската стена.
- Аз имам портокал! - хвали се западнякът.
- А ние си имаме социализъм!
- Много важно. Ако си поискаме и ние ще си направим социализъм!
- Да, обаче тогава няма да имаш портокал!

***

Съобщение в печата:
"Група терористи са превзели избите на местния винпром и са се барикадирали вътре със заложници. Вече четвърти ден обаче не успяват да формулират исканията си."

***

Първа среща :
- Как да те позная?
- Ще бъда с дънки, висока съм 165 см и тежа 54 кг.....
- Добре, аз съм със светло яке ще нося кантар и рулетка.

***

Един приятел спечели екскурзия до Китай и сега е там.....
Опитва се да спечели екскурзия обратно!

***

Чука се на вратата на кабинета на управителя на Националната банка. Влиза леля Пена чистачката.
- Господин директоре, моля дайте ми ключа за трезора.
- Ти чуваш ли се какво говориш?- невярващо я изгледал директора- Как ще ти дам ключа за националния трезор? Забрави!
- Моля ти се, бе господин директоре- проплакала леля Пена- омръзна ми всяка вечер да го отварям с кламер да избърша пода…

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/