понеделник, 19 декември 2016 г.

Вицове, декември 2016 г.

СмЕх/Таралеж/


- Келнер, дай осем ракии сунгурларска.
- Е, що пък осем?
- Защото след втората вече не мога да кажа "сунгурлур..лар..ска"...

***

– Къде съм попаднал аз?!
– В изтрезвителното.
– А защо съм тук?
– Заради пиенето.
– Ами налейте ми тогава, де!

***

– Здравей, скъпи! Какво правиш? – Филм съм си пуснал. – Пак ли някакви мръсотии?! – Не… Мелодрама… Немска… за бедно момиче, на което в банята се разваля душът и идват да й помогнат трима водопроводчици…

***

Звъни телефона във фирма за ремонт на компютри.
- Принтера ми започна да не печата добре.
- Най-вероятно е за почистване. Ще ви струва 50 лева, но можете да прочетете ръководството и да си го почистите сам.
Клиента е потресен от такава откровеност:
- Младежо, вашият началник знае ли, че така му проваляте бизнеса?
- Честно казано това е негова идея. Доста повече изкарваме от принтери, които клиентите са поправяли сами.

***

Сноубордист събаря скиор на пистата.
Скиорът:
-Абе ти като не можеш да караш кво правиш на пистата?!?!
Сноубордистът:
- Е, как какво – събарям скиори!

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/