сряда, 21 декември 2016 г.

Вицове, декември 2016 г.

СмЕх/Таралеж/


Родители-вегани пишат писмо на сина си - също веган."Сине, ела си в събота. Ще колим динята."…

***

- По-рано нашето куче беше на първо място в сърцето на жена ми. Сега обаче аз съм на първо място.
- И как успя?
- Кучето толкова се разглези, че не яде това, което готви жена ми, а аз ям!

***

Скромно предложение към съставителите на задачи за тестове по математика: – Минка има 750 приятели във фейсбук. Само за една седмица тя получила още 180 покани за приятелство. Какво има Минка? Верен отговор: – Големи цици!

***

Вървят двама приятели по улицата, солидно почерпени и разговарят:
- Трябва да спрем да пием.
- Само кажи къде и спираме!

***

Как се пие уиски по европейски? Слагаш в чашата лед, сипваш си два пръста уиски, а водата в отделна чаша.
Как се пие уиски по нашенски? Сипваш в чашата уиски до горе. Водата пиеш на сутринта. Леда слагаш на главата и отиваш на работа.


Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/