четвъртък, 22 декември 2016 г.

Вицове, декември 2016 г.

Фермери отиват на пазар, Виетнам.

СмЕх/Таралеж/


Син на генерал играе вкъщи на войници: – Тате, виж, тук съм строил десния фланг, а тук левия…– Правилно, сине! А тук сигурно се крие тилът? – Не, тези войници ми строят вила.

***

Синът на психоложката в магазин за играчки никога не реве и не се тръшка, ако иска да му купят играчката. Той започва по-отдалече:
- Мамо, и твоето детство ли беше тъжно, мрачно и безрадостно?

***

Жената е единственото разумно същество, което си скубе веждите, а после си ги рисува...

***

Клиент се оплаква: – Плъхове, котки, мъртви гълъби в ресторант "Трите лъва". Отговарят му: – Господине, какво сте очаквали - лъвове ли да намерите?

***

Жена влиза в сладкарски цех:
- Бих искала да поръчам торта със загорели блатове и малко крива от едната страна.
- Но защо крива?
- Съпругът ми има рожден ден. Нека мисли, че аз съм я правила.


Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/