вторник, 27 декември 2016 г.

Вицове, декември 2016 г.

По Коледните празници.

СмЕх/Таралеж/


От книгата за похвали на "Макдоналдс":
"Ура! Запекът ми мина!"

***

Турист пита в едно село:
- Чичо, имате ли някаква атракция за туристите?
- Имахме, чичовото, но се омъжи...

***

- Скъпи, май че в карбуратора попадна вода...
- Ох, умницата ми, и от автомобили започна да разбираш. Знаеш ли къде се намира карбураторът?
- В автомобила.
- А автомобилът къде е?
- В реката.

***

Полицай спира кола, а вътре класната му от гимназията. Тогава полицаят оставя фишовете с глобите и изважда лист и молив и казва: - Госпожо Цонева, до утре да сте ми написали ей тук сто пъти "Аз повече няма да превишавам скоростта".

***

- Здравейте, аз съм Гошо. Пия от 20 години. Дойдох, защото ми казаха, че решавате проблеми, свързани с алкохола... - Кажете как да Ви помогнем? - Не ми стигат лев и петдесет за една бутилка ракия...

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/