понеделник, 28 август 2017 г.

Вицове, август 2017 г.

В Русия откриват тържествено контейнер за боклук.

СмЕх/Таралеж/


Пияница се прибира в къщи пиян-залян. Звъни на врата и жена му веднага отваря. Той веднага се нахвърля върху нея:
- Ти ма! Защо отваряш без да питаш кой е?
- Ами аз през вратата те помирисах.

***

- Момчета, днес на мен ми сипвайте повече, а на вас по-малко.
- Защо?
- Днес е ваш ред да ме носите до вкъщи.

***

Две мишки ядат лентата от филма "Отнесени от вихъра" в мазето на едно кино в София. Едната мишка пита:
- Как ти се струва?
- Ами, да ти кажа честно, книгата ми хареса повече.

***

В аптеката:
- Извинете, имате ли калиев перманганат?
- Не, но имаме калиев цианид.
- Но те имат съществена разлика....
- Ама,, моля ви....само 20 стотинки!

***

Колкото повече се гледам в огледалото, толкова повече вярвам на Дарвин...

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/