сряда, 6 май 2020 г.

Вицове - само сока, май 2020 г.


Вечер. Проливен дъжд. На вратата на кръчмата "Св. Георги и змеят" чука пътник. Вратата отваря свирепа кръчмарка. Пътникът се обръща към нея с думите:
- Аз съм беден пътник, цял ден съм пътувал, уморен съм и съм гладен, но нямам никакви пари....
Кръчмарката изръмжава зловещо:
- Разкарай се и не припарвай повече тук.
Пътникът:
- А мога ли да говоря с Георги...

***

Баси, хората как се изнервиха още на първата година от карантината!

***

В кафенетата ще може да се седи само с членове на семейството.
- Супер, да се покараме малко и пред хората...

***

Копчето и закопчалката на дънките ми, започнаха да спазват социална дистанция.

***

- Знаеш ли, скъпи, че пред блока две деца бяха нарисували пентаграма и призоваваха демон?
- И как точно в този момент ти се появи там?