събота, 20 април 2013 г.

СМЕХ

За демокрацията в България ръководителите в страната казват или хубави неща, или нищо.
      *
Враца. Майка излиза на балкона и се провиква:
- Свиленеее!
Момчето поглежда и отвръща:
- Студено ли ми е?
- Не! Гладен си!
        *
Жена се оплаква от новия си приятел :
- Представете си, наскоро го помолих за 200 лв. за салон за красота, а той копелето, ме погледна и ми даде 500.
        *
- Имам идеална секретарка! Имам й пълно доверив. Първо, тя не разбира това, което пише; второ - тя веднага забравя това, което е написала.
       *
Любовна двойка в леглото.
-Може ли да те наричам Ева?
-Защо?
-Защото си ми първата.
-Е,щом съм ти първата може,а аз ще те наричам "Боинг".
-Защо Боинг?
-Защото си ми 747-мия.
       *
Истинското учение започва там, където Google не знае нищо по въпроса.
       *
- Вчера бях на премиерата на пиесата ви и цяла нощ после не можах да спя.
- Така ви развълнува пиесата?
- Не, наспах се в театъра.
        *
"Възрастните не псуват пред децата, децата не псуват пред възрастните." Забавен парадокс на приличното общество.