събота, 27 април 2013 г.

СМЕХ

Тези, които имат мозък и връзки правят бизнес. Тези, които имат мозък, но нямат връзки -
наука. А тези, които имат връзки, но нямат мозък - стават политици!
       *
Съпруг решава да посети жена си, която е на командировка в Смолян. Пристига в хотела, качва се в стаята и се мята в леглото. Започват да правят бурен…  Изведнъж от другата страна на стената някой се разкрещява:
- Е, по-тихо, моля ви! Пета поредна нощ не мога да заспя от вас!
       *
Получавам sms от интернет:"Не се притеснявай, ще спя у баба!". Седя и мисля: дъщерята или жената?
       *
В Сибир.
- Вие за какво сте интерниран?
- Аз бях против Иван Иванич.
- А вие?
- Аз подкрепях Иван Иванич.
- А вие за какво?
- Аз съм Иван Иванич.
       *
Мъж към жена си:
- Хайда да изкараме отпуската, като преди 20 години!
- Но ние се знаем от 18 години...
- Именно.
       *
Кръчма е единственото място, където бозайникът се превръща във влечуго.
       *
Откритото в Созопол погребение на вампир, се оказало на византийски циганин, нанизан на арматура при строежа на средновековен ваканционен комплекс.
       *
Съдейки по политиката на толерантност към имигрантите, столицата на Великобритания не трябва да се казва "Лондон", а "Вавилондон".