събота, 6 април 2013 г.

Разкрития

Черен ПР направи Станишев сътрудник на ДС!

Сергей Станишев бил агент „Московеца”? 

Скандални разкрития за лидерът на социалистите и председател на ПЕС  взривиха социалната мрежа. От нея става ясно още, че председателят на ПЕС е вербуван на 11 декември 1987г., а човекът открил делото, е ст. лейтенант: „Станимир Цветанов Сърбиновски”.

По регистрационната бланка може да се види, че Сергей Станишев е прикрепен към отдел „Чуждестранни Журналисти” във Второ главно управление на ДС.  Никой  обаче не се ангажира с достоверността на информацията.


По повод появилата се информация във вид на факсимиле в някой медии, че съм сътрудничил на бившата ДС, заявявам, че ще поискам Прокуратурата да разследва кой е изготвил този фалшификат и го e пуснал в публичното пространство, – се посочва в изявление на председателят на БСП и президент на ПЕС Сергей Станишев, разпространено от пресцентъра на партията.
“Държа да припомня, че вече съм проверяван от Комисията по досиетата в качеството ми на кандидат – депутат за 41 НС, а освен това съм проверяван и като премиер за принадлежност към структурите на бившата Държавна сигурност. Очаквам Комисията по досиетата за пореден път да се изкаже по въпроса, дали съм имал принадлежност към бившата ДС”, – подчертава още Станишев.
По думите му, този фалшификат е конкретен пример за черен PR насочен срещу политическия опонент и опит за манипулация на българските избиратели.
“Припомням, че в коментар за Досието „Буда” бившият премиер Бойко Борисов се обърна към журналистите: „Ако искам, това, което са направили, аз мога да ви го спретна на всичките”. Очевидно Борисов е имал предвид не журналистите в България, а мен”, – се посочва още в изявлението на Сергей Станишев.