петък, 10 май 2013 г.

Актуално

Борисов вярва на Цветанов

"Вярвам изключително много на Цветан Цветанов. Пред мен той твърди, че обвиненията за незаконно подслушване са абсолютна манипулация. Цветанов е моторът на партията. На него му повдигнаха обвинение само няколко дни преди изборите. Срещу нас тече кампания на омаскаряване". Това заяви преди минути по Би Ти Ви Бойко Борисов.
"Мен искат да ме торпилират", оплака се Борисов. Той каза, че не е слушал изтеклите в медиите записани разговори между него, Мирослав Найденов и Николай Кокинов. На няколко пъти в разговора той каза, че е приключил с темата със записа и няма да говори повече по нея.
"Виждал съм се с Кокинов, защото съм помагал за съпругата му, която е тежко болна", обясни Борисов.
За новия запис, в който той обяснява как се разкоства общинска фирма Борисов каза: "В това няма нищо скандално. Записали са моя среща на семинар в Правец. Това е скандално".
Коалиционен кабинет
На въпрос с кого ГЕРБ би се коалирала, ако съставя следващия кабинет, Борисов каза: “с когото хората в неделя ни посочат”. Той не конкретизира с имена на партии, но каза, че евентуални коалициционни партньори са формациите в център-дясно. Ако това не може да стане, мандатът отива при следващите, заяви Борисов.

Аз с удоволствие бих влязъл и в коалиция, но ако имаме съгласие по основни теми – финансова дисциплина, земеделие и пр., посочи Бойко Борисов.

"Готов съм да бъда и в опозиция. Важното е на 12 май хората да излязат и да гласуват. Станишев е подготвен да поеме управлението, бил е 4 години премиер", аргументира се Борисов. "Да си премиер в България е тежка работа в тази европейска криза - това е самоубийство", подсказа интимната си мисъл лидерът на ГЕРБ преди минути по Би Ти Ви.