събота, 21 септември 2013 г.

Актуално!

Диков към Огнян Донев: Голям мошеник си, доколкото знам

„Голям мошеник си, доколкото знам“, така се обърна Сашо Диков към Огнян Донев.
Бизнесменът обаче се изпъчи пред водещия и се изхвърли: „Винаги съм се борил срещу сивата икономика“. После продължи да увърта за далаверите с Любо Пъпката.
Огнян Донев все пак си призна за чатовете в скайп с бившата главна редакторка на "Труд“ Светлана Джамджиева, в които обсъжда президента Росен Плевнелиев, предстоящата оставка на Симеон Дянков и политиката в държавата.

"Езиковият стил и начинът на изказ там е моят. Ако съм казал за Дянков и оставката, съм го мислел със сигурност. Беше ясно, че от професионална гледна точка Дянков осъществява политика на финансова дисциплина, която не се харесва на по-голямата част от българите. Беше ясно, че преди изборите политиците хвърлят назад негативите“, призна Огнян Донев.

Той потвърди, че е имало и разговор на четири очи между него и президента Росен Плевнелиев в село Априлци, но отрече това да е била специална среща.

Бизнесменът реагира остро на въпроса, защо има такава фрапираща разлика между цените на лекарства например в България и Сърбия, където били с пъти по-евтини. Според него това е била целенасочена кампания. Все пак призна, че някои партиди били с изтекъл срок на годност, с което съвсем се оплете в лъжи.
Неуспешна беше инвестицията ми в "Труд" и "24 часа"
"Беше ми отредена роля при закупуването на вестници, исках да закупя нещо, с което да гарантирам свободата на словото. Не се получи така, стъпих накриво. Някои хора не ме разбраха", каза Донев.

"Не бих казал, че някой ми е извивал ръце да продам вестниците "Труд" и "24 часа". Беше една неуспешна инвестиция. Никой не ми е подмятал - направи това, пък ще стане онова. Купувач на моите дялове стана г-жа Венелина Гочева и фирмата й. Има промяна в редакционната политика. Всеки нов собственик има право да наложи своя политика. Аз там не съм упражнявал оперативни функции, само имах човешки контакт повече с журналистите от "Труд", който ще го продължа и в  бъдеще", каза Донев.