неделя, 13 октомври 2013 г.

Смех

Майката на Иванчо:
- Кога ще си пишеш домашното?
- След като се върна от купон.
- Но тогава ще е късно!
- Да се учиш никога не е късно!
    *
И мъжът, и магнетофонът имат по две глави - едната за запис, другата за възпроизвеждане." --Из лекция по Аудио-визуални средства във ВТУ
    *
Слънчева енергия ще започнем да ползвам веднага след като енергийните компании решат един технически проблем - как да минава слънчевата светлина през електромера.
    *
- Съзвездието "Голямата мечка" ше го преименуват на "Големия мечок".
- Защо?
- Просто по-рано телескопите не са били толкова мощни и не е можело да се види всичко...
    *
Иванчо взема каса бира и я слага в количката.
- Какво си мислиш, че правиш? - пита жена му.
- Хайде де, цяла каса бира за 12 лв., на промоция е!
- Остави я обратно - казва жена му и той я оставя.
Продължили да пазаруват. По-нататък жена му взема крем за лице от 25 лв.
- Какво мислиш, че правиш? - пита този път Иванчо.
- Това е кремът ми за лице, прави ме по-хубава.
- Ааа, така си мислиш, то и каса бира те правят по-хубава, а и е наполовина по-евтина!
    *
Семейна двойка при сексолог. Жената казва:
- Докторе, мъжът ми страда от преждевременна еякулация.
- Така ли, господине?
- Не е вярно, не страдам. Тя страда
    *
Москва, Червения площад. Чуждестранен журналист пита руснак:
- Президентът Путин иска да ограничи или ако може даже да се забрани пиенето на водка. Какво мислите вие?
- Аз моето съм си изпил, но жалко за децата.