четвъртък, 30 януари 2014 г.

СмЕх

Ужас, вчера за пръв път отидох на риболов с мъжа ми и страшно се скарахме.
- Какво се случи?
- Ами отначало говорих силно и изплаших рибата, след това не слагах каквато трябва стръв, после хвърлях въдицата неправилно. А накрая всичко приключи със ругатни: аз налових повече риба от него.
***
Свети Валентин:
Цветя-18лв
Такси-5лв
Кино-8лв
Вечеря-70лв
Подарък-128лв
Хотелска стая-90лв
Изражението когато ти каже , че е неразположена
-БЕЗЦЕННО!!!
***
Когато бях на 16 г. си мечтаех да си имам гадже.
На 18 най-после си намерих. Но нямаше никакви чувства. Затова реших да си търся сантиментално и много чувствително момиче.
На 21 си намерих. Тя беше толкова чувствителна, че се разплакваше от най-малкото нещо. По цял ден плачеше за какво ли не, а отвреме навреме заплашваше че ще се самоубие.
Затова реших, че ми трябва темпераментно, динамично момиче. На 26 си намерих. Тя кипеше от енергия. Започваше едновременно десет неща и без да завърши нито едно на другия ден започваше нови десет. Отначало беше много интересно, но после започнах да се чувствам като идиот около нея. Много енергия, но без посока.
Реших да си търся умно и практично момиче. На 31 я намерих и се ожених за нея. Тя беше много умна и здраво стъпила и с двата си крака на земята. Беше толкова практична, че се разведе с мене и ми взе всичко което имах.
Сега съм стар и мъдър. И си търся момиче с големи гърди.
***
Влак се движи по релсите с висока скорост. Изведнъж излиза от релсите и тръгва през полето. Началникът на влака се обажда на машиниста:
- Къде тръгна през полето, бе? За тебе релси няма ли?
- Има, ама на релсите имаше човек...
- Е, какво като има човек? Нали сме се разбрали - газиш го и продължаваш.
- Е, газя го, ама той бяга през полето...
***
Евреин показва своя нов дом на приятел:
- Това е спалнята, тук е кухнята, а тази голяма стая е трапезарията. Тя може да побере, не дай боже, 20 гостенина.
***
Курортен хотел. Мъж влиза сутринта в ресторанта да закуси:
- За мен, моля, две варени яйца. Едното недоварено, почти течно, а другото - много студено. А също и печени колбаси, но почти изстинали, две изгорени препечени филийки и масълце от фризера. Към това можете да ми донесете много слабо кафе, почти топла водичка.
Шашнат келнерът му казва:
- Много сложна поръчка. Не знам колко ще Ви се наложи да чакате.
Мъжът:
- Така ли? А вчера ми я донесохте за броени минути..
***
Ако мъж отвори вратата на кола на жена в България, вероятно колата е стара и вратата нещо е развалена.