понеделник, 3 февруари 2014 г.

СмЕх

Абсолютно е доказано, че пияният е много по-щедър от трезвия! Питайте катаджиите..

***
Проверих във ФОРБС ..
на 7 327 635 472-ро място съм сред най-богатите на планетата
***
- Защо никой не закача циганчето от 1А клас?
- Защото баща му е от 5Б.
***
Паркинг. Мъж прегръща колата си, целува я по капака и вратите. Плаче, милва я. Минава друг мъж:
- Продаваш ли я?
- Не. Жената взе книжка!!!
***
В нашия блок хората са много интелигентни. Съседката ми от ляво е филоложка. Снощи мъжът ѝ пак се прибра пиян . Псува го 20 минути без да се повтори...
***
Пънкар минава покрай старец в парка и се заяжда с него:
- К`во ме гледаш, бе, дъртак?! Не си ли виждал млад човек?
Старецът му отговаря кротко:
- Гледам те, момче, такъв един шарен и се сещам, че преди години се бях напил и приятелите разправяха, че съм оправил един папагал, та се питам дали не си ми син...
***
Срещат се двама приятели:
- Как си,отдавна не сме се виждали?
- Бях на сафари в Африка.
- И?
- Скрил съм се зад едно дърво с двуцевката и чакам лъва да дойде по-близо. Идва той, натискам спусъка и засечка, дърпам и вторият – пак засечка.
- Ей, страшна работа!
- Абе, тъкмо да ме сграбчи и една черна ръка ме издърпа на дървото – горила.
- Ааа, отървал си се!
- Къде ти! Като ме хвана там и секс, секс …
- Е, поне си останал жив.
- То това живот ли е? Тя там, аз тука! Ни пише,ни се обажда!