опитали да се свържат с близките си,
цитирани от в. "Вашингтон пост". Логичното е тези телефони да не
функционират, ако се намират под вода или ако самолетът се е разпаднал на
части, отбелязва вестникът. Сайтът china.org, посочва, че 19 семейства са
подписали общо комюнике, в което заявяват, че няколко телефонни номера са още
активни. Тези близки опитаха да влязат в контакт с властите, за да проследят
телефоните и да намерят следите на самолета, но за момента не са получили
отговор.
10 спътника използва Китай в операцията на издирване на
изчезналия в събота пътнически самолет на Малайзийските авиолинии, изпълняващ
рейс от Куала Лумпур за Пекин, съобщи вестник "Цзъфанцзюн бао" -
орган на китайските въоръжени сили.
Основната задача на спътниците е да пращат висококачествени
космически снимки на земната повърхност от района на издирвателно-спасителните
работи, пише вестникът. Те дават също и сведения за метеорологичната обстановка
и улесняват връзката между участниците в операцията. Китай е обещал още да
гарантира надеждно функциониране на своята спътникова система за навигация
"Бейдоу" за целите на издирването.
Връзката със самолета "Боинг 777-200" с 227
пътници и 12 души екипаж на борда бе прекъсната на 8 март сутринта около час
след излитането на самолета от столицата на Малайзия. В този момент машината се
е намирала над Южнокитайско море на 120 морски мили от град Кота-Бару.
Майк Адамс: 6 факта, които не ви казват за изгубения полет
М. Адамс е редактор и основател на новинарския сайт Naturalnews.com
и софтуерен инженер, създател на Arial Software (компания за електронни
новинарски бюлетини).
Няколко факта около полет МН370 на малайзийските авиолинии,
който в петък просто се изпари над Тайландския залив с 239 души на борда,
повдигат ключови въпроси и не се коментират от властите и повечето медии.
"Уолстрийт джърнал" цитира специалиста по въздушна
сигурност Пол Хейс, според когото и досега инцидентът изглежда
"необясним".
Тук съм събрал няколко факта, които би трябвало да повдигнат
сериозни въпроси у всекиго, който следи развитието на ситуацията с изчезналия
Боинг.
• Факт 1: Всички машини Боинг 777 имат черни кутии, които
могат да оцелеят след всякаква експлозия на борда.
Нито една експлозия в самолета не може да унищожи
записващите устройства в черните кутии. Те са бомбоустойчиви и съдържат цифрови
записи на разговорите в пилотската кабина и детайли за полета управлението му.
• Факт 2: Всички черни кутии излъчват сигнали поне 30 дни
след потъване в океана.
И въпреки това черната кутия от този инцидент все още не е
засечена. Ето защо разследващите изпитват такива трудности да я открият.
Обичайно всичко, което е нужно, за да бъде локализирана тя, е приемниците да
бъдат настроени на нейния сигнал. Но в случая с изчезналия самолет отсъствието
на сигнал от черната кутия означава, че самата тя, която е проектирана да
оцелява при мощни експлозии, трябва или да се е изпарила, или да е дала дефект
и да не е сработила, или да е била унищожена от някаква сила, надминаваща
най-големите страхове на авиоинженерите.
• Факт 3: Много от частите на самолетите са изработени от
материали, които не потъват във вода.
При авиокатастрофи над океана в миналото отломки от
самолетите са били откривани да плуват по повърхността. Това е така, понеже -
както вероятно си спомняте от често пренебрегваните от пасажерите инструкции за
безопасност - "Вашата седалка може да се използва като спасително средство
във водата".
Да, седалките не потъват. Както и много от неметалните части
на самолетите. Ако полет 370 е бил свален от някаква експлозия, би трябвало
големи отломки да плават на повърхността на океана и не би било трудно те да
бъдат забелязани. Фактът, че такива не са открити, само увеличава мистерията
около изчезналата машина.
• Факт 4: Ако Полет 370 е бил свален от бойна ракета, тя би
оставила ясна следа в радарите.
Появи се теория, че Боингът е бил свален от ракета, която е
взривила машината раздробявайки я до микроскопични парченца, затова не са
намерени останки.
Проблемът с тази теория е, че не е известно да съществуват
ракети земя-въздух или въздух-въздух с подобен капацитет. Всички познати
ракетни снаряди оставят огромни отломки след поразяване на обекта. И снарядът,
и отломките оставят значими следи в радарите, видими не само за техниката на
военните, но и за гражданската авиация.
• Факт 5: Местоположението на самолета преди изчезването не
е загадка.
Авиодиспечерите знаят точно къде се е намирал той в момента,
в който изчезва от радарите. Знаят координатите, височината, скоростта - три
важни компонента, за да се прецени евентуалното местоположение на останките. Да
не забравяме, че не говорим за лаици, а за експерти, които и преди са
разследвали въздушни експлозии и знаят как се търсят останки след инцидент.
Експертите са в състояние да направят достатъчно добре обосновани предположения
за това къде да търсят машината. И въпреки това те са тотално объркани и нямат
представа какво се е случило с полет 370.
• Факт 6: Ако полет MH370 е бил отвлечен, радарите нямаше да
го изгубят.
Отвличането на самолет не води до изчезването му от радара.
Дори ако транспондерите бъдат деактивирани, наземните радари са в състояние да
проследят местоположението чрез т.нар. радиолокационна станция (класическа
наземна радарна система, която излъчва сигнал и следи отражение му). Затова
теорията за отвличане не се връзва. Отвлечените самолети не се изпаряват.
Заключение: Полет 370 не се е взривил, а е изчезнал по
начин, който засега не можем да си изясним.
Това изглежда е неизбежното заключение от фактите, които са
ни известни досега. Явно самолетът не е бил отвлечен (освен ако не се появят
данни от радарите) и не е имало експлозия във въздуха (освен ако не се появят
останки, които досега не са били забелязани).
Засега най-вероятното обяснение според мен е, че до момента
не са намерени останки, защото те са паднали в зона, останала извън
претърсвания периметър. Но с всеки изминал ден дори това обяснение започва да
олеква.
Плашещото е не, че ще бъдат намерени отломки от полета, а че
няма. Ако не намерим части от самолета, значи на планетата ни има нова, мощна и
мистериозна сила, която е в състояние да сваля самолети от небето без да оставя
следи.
Ако съществува оръжие с подобен капацитет, който й да го
контролира, вече има силата да доминира над човечеството със страховита сила,
каквато не можем дори да си представим. Тази мисъл е далеч по-плашеща от
представата са самолет, паднал заради фатална повреда.
Обновена
Кои са телефоните които са все още активни, защо не публикуват номерата им !? Всеки има интерес от това, и властите и роднините на изчезналите, нали !? Ако Ванга беше жива ..........
ОтговорИзтриванеА дали е възможно самолета вместо да е паднал на земята или в океана, всъщност да е поел нагоре напускайки земната атмосфера и да се е разпаднал в космоса? Би ли издържал подобен самолет такъв полет???....:)
ОтговорИзтриванеБратле, имаш ли си идея каква скорост и ъгъл на атака трябват, за да се превъзмогне гравитацията по пътя към открития космос? То да ставаше с тия мотори на гражданските самолети....
ИзтриванеДа не храним троловете, а ? :)
ИзтриванеВоенните отдавна записват 24/7 всичко снимано от сателитите. Въпроса е защо мълчат тези, които имат такава система. Не става дума само за обикновени снимки или видео в реално време, има множество уреди от радарен тип, лазерен тип и т.н. които следят промени в съответния спектър. Преди години руснаците демонстрираха система за следене на "стелт" самолети, чрез следене на "общия фон" над дадена територия. При полет стелта не се засича, но от сателит се засича движещо се "нищо" в пространството, което се приема за артефакт-цел. След събитията от 11-ти Септември и след 2005г, към днешен момент, 100% се следи и записва всичко, което става по земята.
ОтговорИзтриванеlost season 7
ОтговорИзтриване