вторник, 11 март 2014 г.

Пълна мистерия с "Боинга"! Телефоните на пасажерите продължават да звънят!

Няколко телефона на пасажери от изчезналия "Боинг" продължават да звънят, уверяват хора,
опитали да се свържат с близките си, цитирани от в. "Вашингтон пост". Логичното е тези телефони да не функционират, ако се намират под вода или ако самолетът се е разпаднал на части, отбелязва вестникът. Сайтът china.org, посочва, че 19 семейства са подписали общо комюнике, в което заявяват, че няколко телефонни номера са още активни. Тези близки опитаха да влязат в контакт с властите, за да проследят телефоните и да намерят следите на самолета, но за момента не са получили отговор.
10 спътника използва Китай в операцията на издирване на изчезналия в събота пътнически самолет на Малайзийските авиолинии, изпълняващ рейс от Куала Лумпур за Пекин, съобщи вестник "Цзъфанцзюн бао" - орган на китайските въоръжени сили.

Основната задача на спътниците е да пращат висококачествени космически снимки на земната повърхност от района на издирвателно-спасителните работи, пише вестникът. Те дават също и сведения за метеорологичната обстановка и улесняват връзката между участниците в операцията. Китай е обещал още да гарантира надеждно функциониране на своята спътникова система за навигация "Бейдоу" за целите на издирването.

Връзката със самолета "Боинг 777-200" с 227 пътници и 12 души екипаж на борда бе прекъсната на 8 март сутринта около час след излитането на самолета от столицата на Малайзия. В този момент машината се е намирала над Южнокитайско море на 120 морски мили от град Кота-Бару.

Майк Адамс: 6 факта, които не ви казват за изгубения полет

М. Адамс е редактор и основател на новинарския сайт Naturalnews.com и софтуерен инженер, създател на Arial Software (компания за електронни новинарски бюлетини).
Няколко факта около полет МН370 на малайзийските авиолинии, който в петък просто се изпари над Тайландския залив с 239 души на борда, повдигат ключови въпроси и не се коментират от властите и повечето медии.

"Уолстрийт джърнал" цитира специалиста по въздушна сигурност Пол Хейс, според когото и досега инцидентът изглежда "необясним".

Тук съм събрал няколко факта, които би трябвало да повдигнат сериозни въпроси у всекиго, който следи развитието на ситуацията с изчезналия Боинг.

• Факт 1: Всички машини Боинг 777 имат черни кутии, които могат да оцелеят след всякаква експлозия на борда.

Нито една експлозия в самолета не може да унищожи записващите устройства в черните кутии. Те са бомбоустойчиви и съдържат цифрови записи на разговорите в пилотската кабина и детайли за полета управлението му.

• Факт 2: Всички черни кутии излъчват сигнали поне 30 дни след потъване в океана.

И въпреки това черната кутия от този инцидент все още не е засечена. Ето защо разследващите изпитват такива трудности да я открият. Обичайно всичко, което е нужно, за да бъде локализирана тя, е приемниците да бъдат настроени на нейния сигнал. Но в случая с изчезналия самолет отсъствието на сигнал от черната кутия означава, че самата тя, която е проектирана да оцелява при мощни експлозии, трябва или да се е изпарила, или да е дала дефект и да не е сработила, или да е била унищожена от някаква сила, надминаваща най-големите страхове на авиоинженерите.

• Факт 3: Много от частите на самолетите са изработени от материали, които не потъват във вода.

При авиокатастрофи над океана в миналото отломки от самолетите са били откривани да плуват по повърхността. Това е така, понеже - както вероятно си спомняте от често пренебрегваните от пасажерите инструкции за безопасност - "Вашата седалка може да се използва като спасително средство във водата".

Да, седалките не потъват. Както и много от неметалните части на самолетите. Ако полет 370 е бил свален от някаква експлозия, би трябвало големи отломки да плават на повърхността на океана и не би било трудно те да бъдат забелязани. Фактът, че такива не са открити, само увеличава мистерията около изчезналата машина.

• Факт 4: Ако Полет 370 е бил свален от бойна ракета, тя би оставила ясна следа в радарите.

Появи се теория, че Боингът е бил свален от ракета, която е взривила машината раздробявайки я до микроскопични парченца, затова не са намерени останки.

Проблемът с тази теория е, че не е известно да съществуват ракети земя-въздух или въздух-въздух с подобен капацитет. Всички познати ракетни снаряди оставят огромни отломки след поразяване на обекта. И снарядът, и отломките оставят значими следи в радарите, видими не само за техниката на военните, но и за гражданската авиация.

• Факт 5: Местоположението на самолета преди изчезването не е загадка.

Авиодиспечерите знаят точно къде се е намирал той в момента, в който изчезва от радарите. Знаят координатите, височината, скоростта - три важни компонента, за да се прецени евентуалното местоположение на останките. Да не забравяме, че не говорим за лаици, а за експерти, които и преди са разследвали въздушни експлозии и знаят как се търсят останки след инцидент. Експертите са в състояние да направят достатъчно добре обосновани предположения за това къде да търсят машината. И въпреки това те са тотално объркани и нямат представа какво се е случило с полет 370.

• Факт 6: Ако полет MH370 е бил отвлечен, радарите нямаше да го изгубят.

Отвличането на самолет не води до изчезването му от радара. Дори ако транспондерите бъдат деактивирани, наземните радари са в състояние да проследят местоположението чрез т.нар. радиолокационна станция (класическа наземна радарна система, която излъчва сигнал и следи отражение му). Затова теорията за отвличане не се връзва. Отвлечените самолети не се изпаряват.

Заключение: Полет 370 не се е взривил, а е изчезнал по начин, който засега не можем да си изясним.

Това изглежда е неизбежното заключение от фактите, които са ни известни досега. Явно самолетът не е бил отвлечен (освен ако не се появят данни от радарите) и не е имало експлозия във въздуха (освен ако не се появят останки, които досега не са били забелязани).

Засега най-вероятното обяснение според мен е, че до момента не са намерени останки, защото те са паднали в зона, останала извън претърсвания периметър. Но с всеки изминал ден дори това обяснение започва да олеква.

Плашещото е не, че ще бъдат намерени отломки от полета, а че няма. Ако не намерим части от самолета, значи на планетата ни има нова, мощна и мистериозна сила, която е в състояние да сваля самолети от небето без да оставя следи.


Ако съществува оръжие с подобен капацитет, който й да го контролира, вече има силата да доминира над човечеството със страховита сила, каквато не можем дори да си представим. Тази мисъл е далеч по-плашеща от представата са самолет, паднал заради фатална повреда.
Обновена