петък, 4 април 2014 г.

Вицове

СмЕх

Един селянин си купил петел. Пуснал го в курника.
Младото петле започнало спор със стария петел кой да е господар на кокошките.
- Виж какво, - рекъл старият. - Дай да не се бием, а да решаваме проблемите цивилизовано. Ще се надбягваме и който пръв направи десет обиколки на курника, той ще е.
Новакът се съгласил и двамата хукнали да се надбягват.
Чул стопанинът гюрултията, излязъл - гледа - старият петел бяга, новият го гони. Вдигнал чифтето и гръмнал младока:
- Какво става с тоя свят побъркан, десети петел купувам и всичките хомосексуалисти излязоха!
***
Вчера в бързината така лошо бях паркирал, че бяха ми написали на колата "Глупачка".....
Наложи се ..... да пращам жената да прибере колата....
***
Две момчета си говорят през Берлинската стена.
- Аз имам портокал! - хвали се западнякът.
- А ние си имаме социализъм!
- Много важно. Ако си поискаме и ние ще си направим социализъм!
- Да, обаче тогава няма да имаш портокал!
***
-Как се нарича когато тoзи, когото харесваш, също те харесва?
-Въображение.
***
Върви английски джентълмен
по улицата и вижда опърпан
просяк. Подава му 20 лири с
думите : Вземи за цигари
-Аз не пуша,сър.
Подава му 100 лири :
-Вземи да си купиш бутилка
уиски.
-Аз не пия,сър.
...Подал му 500 лири:
-Вземи да си хванеш
проститутка.
-Аз не ходя по жени,сър.
-Ето ти 1000 лири и домашния
ми адрес. Иди и позвъни, ще
излезе жена ми. Искам да види
какво представлява човек,
който не пие, не пуши и не ходи
по жени!!!
***
Съпруга бие мъжо си:
- Ше пиеш ли още?? А?! Кажи ше
пиеш ли?! Говори бе умреяко! Питам
- ШЕ ПИЕШ ЛИ ОЩЕ?!
След поредния удар мъжа с
насълзени очи отговара:
- Добре ма, добре мааа.. сипи...
***
Ако Майкрософт бяха ресторант...:
- Келнер!
- Добър ден, казвам се Бил. Вашият келнер, ако не помните. Проблем ли има?
- В супата ми плува муха!
- Опитайте още един път супата! Може би вторият път вече няма да има муха.
- Не, опитах. Пак е тук!
- Може би супата е неправилно сипана? Пробвайте да разбъркате с лъжицата.
- Лъжицата не помага! Мухата продължава да плува.
- Значи, супата е несъвместима с чинията. Какво ястие сте поръчали?
- Поръчах СУПА!
- Хмм... Всичко трябва да е наред. Значи, проблемът е в конфигурацията. Каква е конфигурацита на вашата супа?
- Инсталирана е в чиния върху покривка, с лъжица и муха вътре.
- А помните ли конфигурацията й до момента, в който попадна мухата вътре?
- Аз поръчах стандартна супа!
- А пробвахте ли да обновите до най-новата версия на стандартна супа?
- Вие какво? Всеки ден ли правите по няколко стандартни супи?
- Да, стандартната супа се обновява средно 5 пъти на час.
- В момента каква стандартна супа можете да ми предложите?
- Сега е достъпна стандартна доматена супа.
- Добре, донесете доматена супа.
- Заповядайте, това е вашата стандартна супа.
- Ама това е картофена супа!
- Да, защото Майкрософт вече не поддържа доматена супа.
- Карай да върви, дойде ми до гуша. Вече съм толкова гладен, че ще ям каквото има...
- Тогава нека ви дам сметката:
Стандартно ястие: 5.00 $
Обновяване до нова версия на стандартното ястие: 2.50 $
Техническа поддръжка: 10.00 $
Всичко: 17.50 $ ...