неделя, 6 април 2014 г.

Вицове

СмЕх

В България все повече се налага практиката длъжности да се предават по........полов път.
***
Блондинка звъни на мъжа си в работата му:
- Скъпи, днес нали ще имаме гости? Кажи какво да сготвя?
- Съкровище, вземи готварската книга и избери нещо.
След пет минути:
- Скъпи, аз съм пак. Ще приготвя "Патица по Пекински". К`во ще кажеш?
- Отлично, скъпа.
След пет мунути:
- Аз съм. Абе тука в готварската книга пише, че това е за четири човека, а ние ще бъдем осем. И к`во да правя сега, а?
- Какъв ти е проблема, ма? Удвояваш всичко и готово. Разбра ли?
- Разбрах.
След половин час:
- Не мога, не издържам вече/плаче/.
- Какво има сега?
- Ами в книгата пише една патица - аз взех две. Пише 1кг. ябълки - аз взех 2 кг., обаче накрая пише да се готви при 300 градуса, а на нашата печка максимума е 500 градуса........
***
Раждането на Азис е предсказал за пръв път Пушкин!
"Родила царица в ночь
Не то сына, не то дочь…"
***
И да ви кажа, момичета - лесно е да се завоюва един мъж... Сложно е после да го храниш и държиш дълги години в плен.
***
С какви жени не трябва да правим секс:
1. със спортистки, защото постоянно казват: "Темпо, Темпо, по-бързо"
2. с лекарки, защото казват: "На 6 часа по 2 пъти"
3. със зъболекарки, защото казват: "Няма да го вадим, има още време"
4. с кондукторки, защото казват: "Влизай навътре има още място"
5. с учителки, защото казват: "Не съм доволна, можеш и още"
6. с бензинджийки, защото казват: "вади маркуча и да си оправяме сметките"
Трябва да правим секс само със строителни инженерки, защото казват: "когато стане бе, има време"
***
Профсъюзно събрание. Става един и се изказва:
- Другари! Аз предлагам да намалим бремето на работниците! Нека не работим в петък - да може да се подготвим както трябва за почивните дни!
Бурни ръкопляскания. Приема се.
Следващият оратор казва:
- Другари, аз предлагам да не се работи и в понеделник! Нека могат хората да си починат от почивните дни!
Бурни продължителни ръкопляскания, приема се. Следващият предлага:
- Нека и във вторник не се работи! Да може човек да се настрои за идващата работна седмица...
Аплодисменти, ставане на крака. И това се приема.
- Нека и в четвъртък не се работи! Да могат хората да се настроят за почивните дни!
- Приема се! Ще работим само в сряда.
Става един човек от залата и пита:
- Другари, това е много хубаво... Обаче не можах едно нещо да разбера - всяка сряда ли?
***
Дефиниция за гост:
Човек, който идва да пие кафе и ти изпива всичката ракия....
***
ВСЯКА СУТРИН НОВА ПОРЦИЯ ВИЦОВЕ