четвъртък, 1 май 2014 г.

Вицове, май 2014г.

СмЕх

Продавач на вестници на Централна гара вика:
- Няма Стандарт, няма Демокрация, няма Пари... Остана само Труд и Капитал!

***

Мъж се прибира вкъщи и заварва друг мъж на балкона.
Другият започва да се оправдава:
- ...Парашутист съм... ама вятърът духна парашута и ме довлече на твоят балкон.
Мъжът:
- Това не е нищо. Миналата седмица намерих един геолог да търси нефт в тоалетната...

***

Изключиха нета за около час. Разбрах, че навън е пролет, изучих стаите в къщи, запознах се с родителите ми и разбрах, че имам брат!

***

Синът ми ме попита, какво е да си женен.
Помислих, помислих ...как да му обясня, после му взех айпода , изтрих всичките му песни, и му оставих само една.
Мисля , че ме разбра.…

***

Ако преди една година бяхте закупили акции на Fannie Mae за $1000, днес щяхте да имате $35.81.
Ако преди една година бяхте закупили акции на AIG за $1000, днес щяхте да имате $35.06.
Ако преди една година бяхте закупили акции на Lehman Brothers за $1000, днес щяхте да имате $0.68.
Но ако преди година бяхте закупили българска бира в каси на стойност $1000, и ако бяхте изпили всичката бира, сега щяхте да имате амбалаж на обща стойност $279.67.
Големи хора сте, учили сте... правете си сами сметка…

***

Защо жените живеят по-дълго от мъжете?
Защото Господ ги компенсира за изгубеното време за паркиране.

***

Седят в парка двама пенсионери. Покрай тях минава готина мацка
с къса пола. Единият казва:
- Ех, да бях сега на 18 години!
- Ти в ред ли си бе? Заради 5 минути кеф после 40 години да работиш!

Всяка сутрин вицове