събота, 17 май 2014 г.

Вицове, май 2014г

СмЕх

Веднъж едни крадци обрали лорд Съмърсби, взели му и последната стотинка и му казали "Ние се грижим за теб." Нарекъл ги "БСП".
***

Момичета, ако заради вас мъж е готов на безрасъдни постъпки не бързайте да си правите изводи, може просто да е идиот.
***

Двама приятели си говорят и единия пита другия:
-Представи си,че си в една гора,а пред тебе мечка какво ще направиш?
-Ще се скрия зад някое дърво.
-Абе представи си,че си на една полянка и няма дърво какво ще направиш?
-Еми ще се скрия в някоя долчинка.
-Ама ако няма долчинка там какво ще напраиш?
-Ще избягам зад някой храст.
-Дай да кажем,че точно в тоя момент няма храст какво ще направиш?
-Абе ти на кой си приятел на мене или на мечката?
***

САЩ. Препълнен автобус. Негър и бял мъж се сбили. Шофьорът спрял автобуса и казал всички да излязат и да се подредят пред автобуса. Попитал какъв и проблема. Негърът казал:
- Отвратителна дискриминация! Белите постоянно ни унижават! Трябвало те да стоят отпред в автобуса, защото били бели, а ние черните - отзад.
Шофьорът казал:
- Мен това не ме вълнува, защото съм далтонист - всичко виждам в зелено! И сега всички да се качват в автобуса - светло зелените отпред, тъмнозелените отзад.
***

- Скъпи, днес направих шест големи нарушения с колата, но ми се размина и не ме глобиха нито веднъж. С парите, които спестих си купих чанта!
***

-Мила, хайде да отидем на нудистки плаж!
-Ти луд ли си, любов моя!!! Хората ще си помислят, че ходя с теб заради пари!!!

Всяка сутрин нови вицове