събота, 24 май 2014 г.

Вицове, май 2014г.

СмЕх

Телефонът звъни рано сутринта. Съпругът го вдига, слуша малко и отговаря сърдито:
- Откъде да знам, да не съм метеоролог!
Жена му го пита:
- Кой беше?
- Някакъв глупак. Питаше дали хоризонтът е чист.
***

Пеперудките в стомаха ги давя с уиски, а те, мамка им, мутират в крокодили.

***

"Човек се учи докато е жив! После от него се учат студентите по медицина!"
***

Само в българския език "дреме ми" и "не ми дреме" може да означава едно и също...
***

Студент влиза в женското общежитие. Портиерът го пита:
- При коя отивате?
- А вие коя ще ми препоръчате?
***
Спомнете си филма "Петия елемент" – към Земята лети астероид, а президентът е негър.
Спомнете си филма "Армагедон" – към Земята лети астероид, а президентът е негър.
Спомнете си филма "Смъртоносно влияние" – към Земята лети астероид, а президентът е негър.
Обама е президент. Въпросът е: Какво, по дяволите, лети към Земята?
***

Багер при маневриране закача последен модел Мерцедес.
От мерцедеса изскача бясна мутра и рязко отваря вратата на багера. Вътре – як бабанка, едвам се събира в кабината.
Багериста:
- Кво искаш бе?
- Аз, такова, ами… трябва ми ключ 19.
- Нямам. Аз до 27 ги завивам с пръсти.

Всяка сутрин нови вицове