Изчезналият малайзийски самолет направил необясним завой на запад и очевидно е летял така,
че да не бъде засечен от военните радари. Това пише в предварителния доклад за изчезналия MH370 на правителството на Малайзия, пише британският в. "The Telegraph".
Разкривайки за първи път авиационната мистерия, малайзийското правителство публикува и детайлна карта, която показва необичайния път на самолета, след като той изчезва от екраните на авиодиспечерите на 8 март.
Картата показва, че, противно на това, което се смяташе досега, самолетът не е следвал предварително определените навигационни точки, но вместо това се е отправил директно към протока Малака, след което се е обърнал отново и е летял на юг в продължение на около 7 часа, преди да се разбие в Индийския океан.
Този маршрут показва, че самолетът е избягвал да лети над индонезийска територия и по този начин е бил намален рискът да бъде засечен - въпреки че е възможно да е преминал и над северната част на Суматра.
Дейвид Лийрмънт, авиационен експерт, заяви, че машрутът подсказва, че самолетът се е опитвал да избегне засичането и да бъде гарантирано, че не може да се извърши проследяването му от индонезийски военно-въздушни сили.
Докладът бе публикуван в четвъртък от правителството на Малайзия. Той дава по-пълна информация за причините Боинг 777 с 239 пътници и екипаж на борда да изчезне по време на полета си от Куала Лумпур към Пекин на 8 март. От документа става ясно, че авиодиспечерите не са разбрали за изчезването на полета на малайзийските авиолинии в продължение на 17 минути след изчезването му от цивилните радари.
Докладът също потвърждава, че са изминали 4 часа между изчезването на самолета от екраните на диспечерите и началото на операцията по издирването му.
В същото време става ясно, че малайзийските военни са наблюдавали необичайно променения маршрут на запад, без да реагират, защото са вярвали, че самолетът е "приятелски".
Докладът не представя допълнителна информация за това къде точно е паднал самолета, въпреки че се подразбира, че мястото е южната част на Индийския океан.
Запис от последните разговори между пилотите и диспечерите:
че да не бъде засечен от военните радари. Това пише в предварителния доклад за изчезналия MH370 на правителството на Малайзия, пише британският в. "The Telegraph".
Разкривайки за първи път авиационната мистерия, малайзийското правителство публикува и детайлна карта, която показва необичайния път на самолета, след като той изчезва от екраните на авиодиспечерите на 8 март.
Картата показва, че, противно на това, което се смяташе досега, самолетът не е следвал предварително определените навигационни точки, но вместо това се е отправил директно към протока Малака, след което се е обърнал отново и е летял на юг в продължение на около 7 часа, преди да се разбие в Индийския океан.
Този маршрут показва, че самолетът е избягвал да лети над индонезийска територия и по този начин е бил намален рискът да бъде засечен - въпреки че е възможно да е преминал и над северната част на Суматра.
Дейвид Лийрмънт, авиационен експерт, заяви, че машрутът подсказва, че самолетът се е опитвал да избегне засичането и да бъде гарантирано, че не може да се извърши проследяването му от индонезийски военно-въздушни сили.
Докладът бе публикуван в четвъртък от правителството на Малайзия. Той дава по-пълна информация за причините Боинг 777 с 239 пътници и екипаж на борда да изчезне по време на полета си от Куала Лумпур към Пекин на 8 март. От документа става ясно, че авиодиспечерите не са разбрали за изчезването на полета на малайзийските авиолинии в продължение на 17 минути след изчезването му от цивилните радари.
Докладът също потвърждава, че са изминали 4 часа между изчезването на самолета от екраните на диспечерите и началото на операцията по издирването му.
В същото време става ясно, че малайзийските военни са наблюдавали необичайно променения маршрут на запад, без да реагират, защото са вярвали, че самолетът е "приятелски".
Докладът не представя допълнителна информация за това къде точно е паднал самолета, въпреки че се подразбира, че мястото е южната част на Индийския океан.
Запис от последните разговори между пилотите и диспечерите: