предизборна реклама в медиите.
Това сочи анализ на Института за развитие на публичната среда, изготвен на база
публикуваните досега договори. Възможно е до края на кампанията сумите да
нараснат.
Според обявените от електронните и печатните медии данни КБ
е сключила договори за реклама и участия на стойност 611 000 лева.
С огромни средства за публичност изглежда разполага и
партията на Николай Бареков, чиито
обявени разходи досега са за 603 000 лева. Трябва да се отбележи, че в тази сума не са включени двата от основните рекламни канали на ББЦ: oт цялата сума само 25 000 лв. са за TV7, която отразява всяка проява на партията; липсват и данни за договор с "Канал 3", който излъчва пряко и на повторения "турнето" на "България без цензура".
обявени разходи досега са за 603 000 лева. Трябва да се отбележи, че в тази сума не са включени двата от основните рекламни канали на ББЦ: oт цялата сума само 25 000 лв. са за TV7, която отразява всяка проява на партията; липсват и данни за договор с "Канал 3", който излъчва пряко и на повторения "турнето" на "България без цензура".
На трето място е Реформаторският блок със 197 000 лева,
следва от "Атака" и ДПС със съответно 163 000 и 147 000 лева по
договори с медии.
Прави впечатление също, че ГЕРБ са заделили само 43 000 лева
за реклама, поне според наличните данни.